lauantai 3. lokakuuta 2015

Pe-la 2.-3.10. - Pirkkapelkoa

Pe -

Ap: lepo.
Ip: crosstrainer 40min.

La 7km, 32min

Ap: lepo.
Ip: kevyt 6.6km (sis. 5 x 80m + reipas 3min), 32:17, 4:54/km.

Verkkailua huomiseen Pirkkaan. Surkeaa menoa. Jalat ovat jostain syystä todella väsyneet / veltot. En tosiaankaan keksi mitään selitystä mikä nyt on vikana.

Nekalassa en ollut uskoa silmiäni, kun BJ oli reitin varrella kannustamassa minua. Jälkikäteen olen hieman spekuloinut olikohan se sittenkin hallusinaatio. Minulla oli juuri tuo 3min veto kesken ja en voinut pysähtyä, mutta kun parin minuutin kuluttua palasin paikalle, niin siellä ei ollut enää ketään. Jos se oli BJ, niin en ainakaan huomannut pyörätuolia ja kainalosauvoja, joten toipuminen on kai hyvässä käynnissä.

Huomenna olisi siis Pirkan hölkkä. Nyt parin huonon päivän jälkeen en uskalla kunnolla edes ajatella miten lenkki tulee sujumaan. Vielä viikko sitten olin optimistinen, että 2,5h-tavoite voisi olla realistinen. Minulla se vastaisi kokemuksen perusteella noin 3h-kuntoa maratonilla, eli aika täydellistä juoksua se edellyttäisi.

Viime vuonnahan Pirkka kesti minulla 2.41 ja tuohonkin aikaan on tekemistä, jos olo on huomenna samanlainen kuin tänään. Olen kuitenkin onnistunut alittamaan 2,5h kuusi kertaa (2.16, 2.19, 2.25, 2.25, 2.28, 2.29) ja huomenna yritän seitsemättä vastoin fysiikan lakeja. Käyn kyllä varhain aamulla vielä testaamassa onko olo parantunut…

Tankkaaminen on ainakin sujunut hyvin, kuten kuva työpöydältäni todistaa. Amerikkalaisen softafirman etuihin kuuluu rajaton määrä ilmaista tankkausjuomaa;-)

Ei kommentteja: