keskiviikko 17. elokuuta 2011

Ke 17.8. - Olen urheilija!

Tänään 6km, 32min.

Ap: 6.2km, 32:27, 5:12/km.


Kävin aamulla toteamassa, että perätila on edelleen maksimaalinen.

Ip: lepo.

Niin huvittavaa kuin se onkin, niin mykoplasma-diagnoosin sitten sain. Tai siis oikeastaan sanottiin, että vasta-aineet ovat korkealla, eli minulla on ollut mykoplasma joskus aiemmin ehkä muutamia kuukausia sitten. Nythän minulla ei ole mitään infektio-oireita paitsi paska kunto.

Voihan se olla, että joku mykoplasmainfektion jälkitila on vienyt veriarvoja alas ja ainakaan mitään muuta vastausta en nyt tule saamaan. En kuitenkaan hevillä usko koko mykoplasmaan, kun se tuntuu nyt tuollaiselta muodikkaalta tekosyyltä kaikkeen. En tunne ketään, joka olisi testattu ja jolla *ei* olisi mykoplasman vasta-aineita veressä... Varmaan minulla siis on ollut joku harmiton mykoplasmainfektio, mutta se on sitten ihan eri asia, että onko sillä mitään tekemistä nykyisen jaksamattomuuteni ja yleisen perätilan kanssa. Kävin tuossa päiväkirjojani läpi ja en ainakaan vuoteen ole tietääkseni ollut kertaakaan sairas. Toki nuhaa on ollut, mutta sen kummempaa otetta eivät myko-olennot ole minusta saaneet.

Isoin mysteeri on tämä kunnon vaihtelu. Viime viikolla ja sitä edellisellä sentään pystyin jonkinlaista melkein normaalia pk:ta juoksemaan, mutta nyt olen ihan tiltissä enkä jaksa tehdä mitään. Nyt vain vedetään lonkkaa ja käydään kahden kuukauden kuluttua mittaamassa veriarvot uudelleen.

Ei kommentteja: