tiistai 23. kesäkuuta 2015

Ti 23.6. - 100 done

Tänään 14km, 1h 20min

Ap: lepo.

Ip: #############.


Tänään tuli sitten 100 päivää tipatonta täyteen ja vedin kevyesti Nykästä pataan. Eli homma tuli tehtyä ihan absoluuttisena läpi vappujen, yo-juhlien, hääpäivien, juhannusten etc.
Jatkostrategia on vielä miettimättä. Absolutismi saa kyllä jäädä, mutta en toisaalta ihan viitsisi entiseen tissutteluunkaan palata.

PS. Tein vähän hätäisen mittauspöytäkirjan Pyynikin testijuoksusta. Jos joku lukijoista tuntee juoksun järjestäjiä, niin linkin voi vapaasti vinkata sinne. Maaliskuun juoksussa tosiaan joku järjestäjistä kyseli josko voisin mittauksen tehdä, mutta asiasta ei sen enempää ole puhuttu. Mittaus on nyt minun osaltani valmis, enkä palaa siihen ellei jotain virheitä ilmene.

3 kommenttia:

Hannu kirjoitti...

Jalon suunnistuskulttuurillisen teon olet tehnyt - sienestäjät kiittää! Laitoin linkkiä eteenpäin.

Veterano kirjoitti...

Mulla taisi lipsahtaa 115pv aiemmin keväällä. Kai nyt sen jaksat, ettet mihinkään Nykäs-satapäivää-porukkaan sekaannu, vai menikö jo...

pjh kirjoitti...

^Ei vielä mennyt putki poikki, mutta olin kyllä ajatellut jonkinlaisen yömyssyn tänään illalla ottaa.
Käsittääkseni Nykänen ei päässyt 100 päivää täyteen, joten olen jo ohittanut tuon porukan. Tai sitten olen ymmärtänyt lööpeistä väärin, sillä periaatteitteni mukaan en sekuntiakaan tuota ohjelmaa seurannut.
Sinullehan minä en pärjää millään sen enempää tässä lajissa kuin polkuilottelussakaan;-)