keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Ke 25.5.

Tänään 16km, 1h 23min.

Ap: kevyt 6.2 km, 33:16, 5:20/km.

Eilisen lenkin loppuveto painoi rankasti jaloissa.

Ip: kevyt 9.7 km, 49:22, 5:04/km.

Myöhäinen iltalenkki Suolijärvelle täydellisessä juoksusäässä.

Kun tässä viime aikoina olen kärvistellyt surkeita lenkkejäni väkisin-juosten, niin olen useamman kerran ihmetellyt erästä asiaa: Mitä ihmeen pilveä minä olin poltellut kolme viikkoa sitten, kun uhosin harpattijahdista??
No, tänään selvisi, että ei se vaadi muuta kuin yhden euforisen onnistuneen lenkin! Nyt illalla kulki juoksu pitkästä aikaa ihan käsittämättömän hyvin ja heti alkoi haaveilu paremmista ajoista. Vaikeahan tällaisista hitaista peruslenkeistä on mitään päätellä, mutta nyt vain meno oli kevyttä ja melko vaivatonta. Ehkä on hyvä ettei tällaiselta tunnu normaalisti, kun muutenhan juoksisin heti 200km/vk…

Huomiseksi olen muuten varannut ajan uudelta poppamieheltä vaikka siitä ei varmasti apua olekaan. Tämän jälkeen kokeilen vielä akupunktion ja sitten on kaikki musta magia yritetty. Ja jotta huomenna olisi varmasti jotain kunnollista valittamista, niin vedin lenkin sekaan 6x lyhyen kiihdytyksen. Eiköhän se varmista, että kiropraktikolla on jotain tekemistä.

Ei kommentteja: